چاپ کردن این صفحه

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محله امام رضا در شب شهادت امام رئوف

سه شنبه, 07 آبان 1398 16:57 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) و یادواره شهدای محله امام رضا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

به گزارش خط هشت، مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) و یادواره شهدای محله امام رضا(ع) با حضور خانواده شهداء، مسئولین و اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

جامعه‌ی مستقل با اندیشه استقامت و مقاومت به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام فیاضی در یادواره ۳۴ شهید محله امام رضا(ع) اردبیل اظهار کرد: جامعه‌ای که اندیشه استقامت و مقاومت در آن زنده باشد، موفقیت در آن شکل خواهد گرفت و اگر بتواند استقلال خود را حفظ کند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل عنوان کرد: شهدا ارزش والایی نزد خداوند متعال دارند به‌طوری‌که خداوند انسان‌ها را از گفتن لفظ مرده به شهدا منع می‌کند و این ارزش برای هیچ‌کس پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام فیاضی تاکید کرد: دشمنان اسلام داعش را از سال ۸۹ در تقابل با اسلام و تفکر شیعی در منطقه ایجاد کردند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند غافل از این‌که جوانان ایران بصیرت و آگاهی بالایی دارند و تشنه شهادت در راه خدا هستند.

آمریکا با کشتن ابوبکر البغدادی در پی آن است که به دنیا بگوید داعش را ما از بین بردیم

وی گفت: امروز آمریکا با کشتن ابوبکر البغدادی در پی آن است که به دنیا بگوید داعش را ما از بین بردیم در حال که همه می‌دانند که داعش ساخته آمریکا بود و البته خودشان نیز به این مسئله بارها اذعان کرده‌اند همچون خاطرات کلینتون که آنجا از به‌وجود آوردن داعش به طور شفاف سخن گفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل استکبار جهانی را در پی یک حرکت نفاق‌گونه و در قالب جبهه‌گیری منطقه‌ای به دست انسان‌های از هر‌جا رانده شده، دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ترور، خشونت و ناامنی علیه امت اسلامی و شیعیان و سنی‌ها جنگ روانی واقعی را به راه اندازد تا بتوانند در این عرصه خود میدان‌داری کنند.

محله امام رضا(ع) بیشترین شهید را از یک محله تقدیم انقلاب کرده است

رامین محمد حسینی، فرمانده پایگاه مقاومت محله امام رضا(ع) در این مراسم اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و این سخن رهبر معظم انقلاب است و خدا را شاکر هستیم که توفیق برگزاری این یادواره همزمان با شهادت امام هشتم در سال‌های متوالی به ما اعطاء کرده است.

وی افزود: محله امام رضا(ع) ۳۴ شهید گرانقدر در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده و در منطقه به‌عنوان یک محله بیشترین شهید را دارا بود و وظیفه‌ی ما نیز گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

گفتنی است، این مراسم با مداحی بهروز سرباز عطرآگین شد و پخش فیلم‌هایی با محوریت شهدا و امام رضا(ع) و قرائت شعر از دیگر عناوین برنامه‌های این یادواره بود.

 

 

 

منبع: فارس

خواندن 1131 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)