چاپ کردن این صفحه

اردبیل| یادواره‌های شهدا تلنگری برای یادآوری رشادت‌های شهدا است

دوشنبه, 11 آذر 1398 22:44 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

فرنده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار گفت: برگزاری یادواره شهدا تلنگری است برای یادآوری رشادت‌های افرادی که جانشان را نثار امنیت و عزت کشور نمودند.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، یادواره شهدای شهرستان بیله سوار مغان با حضور پرشور و باشکوه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سرهنگ یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار در این مراسم اظهار داشت: در سایه خون شهدا، ایران اسلامی جزو معدود کشور‌های پیشرفته و مطرح جهان در تمامی عرصه‌ها است و انقلاب اسلامی با ویژگی مقبولیت مردمی و مشروعیت الهی تاکنون به اهداف و برنامه‌های خود پایبند بوده و در مسیر و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا حرکت می‌کند و هرگز از این مسیر خارج نخواهد شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را تلنگری برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا تلنگری است برای یادآوری رشادت‌های افرادی که جانشان را نثار امنیت و عزت کشور نمودند.

اختری با اشاره به مقام و منزلت والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: با جان‌فشانی این عزیزان انقلاب اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد ماند و ما نیز وظیفه داریم راه شهدا را با پیروی از سیره آنها ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: اگر در کشوری امنیت نباشد آرامش از مردم سلب خواهد شد لذا آسایش و امنیت‌مان را مدیون خون پاک شهیدانی هستیم که نثار انقلاب و نظام شده است و هنوز هم بسیاری از مادران و خانواده‌های شهدا چشم به راه فرزندان خود هستند.

 

 

منبع:  تسنیم

خواندن 1036 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)