چاپ کردن این صفحه

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان اردبیل:

یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و شهدای روستای نیارق برگزار می‌شود

دوشنبه, 16 دی 1398 21:30 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای عملیات‌های بزرگ کربلای ۴ و ۵ و شهدای روستای نیارق نمین برگزار می‌شود.

 به گزارش خط هشت ازاردبیل، سرهنگ علیرضا حسن‌زاده اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت شهیدان انقلاب اسلامی روستای نیارق در ۱۸ دیماه سال ۵۷ همانند سال‌های گذشته امسال هم یادواره شهدای روستای نیارق نمین در روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴ در مسجد روستا با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مردم غیور و انقلابی روستای نیارق در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حالی که بعد از عزاداری در مسجد جامع روستا به همراه دستجات عزاداری از روستا‌های سو‌ها و گرمه چشمه به‌صورت راهپیمایی در میدان روستا جمع شده بودند با هجوم نظامیان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شده و تعداد ۵ شهید و ۱۹ زخمی تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنند.

حسن‌زاده از برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در این روز و بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مسجد اعظم اردبیل خبر داد.

وی تصریح کرد: رزمندگان استان اردبیل در طول ۸ سال دفاع مقدس در قالب گردان‌های خط شکن لشگر همیشه پیروز ۳۱ عاشورا در این عملیات نیز که به تعبیر مقام معظم رهبری شب ها‌ی قدر انقلاب است تعداد ۲۶۷ شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت سالگرد این عملیات و در برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا در کلیه شهر‌های استان اردبیل برنامه یادواره شهدا برگزار می‌شود که زمان و مکان دقیق آن‌ها به اطلاع مردم شریف استان رسانده می‌شود.

وی اظهار کرد: یادواره عملیات‌های بزرگ کربلای ۴ و ۵ در شهرستان اردبیل روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد اعظم با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود.

 

 

منبع: بسیج

خواندن 1046 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)