چاپ کردن این صفحه

۲ یادواره شهدای روستای نیارق و شهدای عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در اردبیل برگزار می‌شود

سه شنبه, 17 دی 1398 23:54 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یادواره شهدای والامقام روستای نیارق با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی استان و شهرستان نمین از ساعت ۱۴ بعد از ظهر فردا در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار می‌شود.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل ، سرهنگ پاسدار شکر عبدی اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به‌عمل آمده یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 فردا در مهدیه اردبیل بعد از نماز مغرب و عشاء و یادواره روستای نیارق نیز همین روز یاعت 14 بعد از ظهر در مسجد جامع این روستا برگزار می‌شود که سخنران کشوری نیز در این مراسم حضور می‌یابد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی نیز بیان کرد: استکبار جهانی و دشمنان هیچ گاه چشم دیدن شادی و خوشحالی ملت ایران را ندارند ولی علی‌رغم این خبر حزن‌انگیز ملت ایران باز هم با حضور بی‌نظیر خود در سراسر کشور شادی کم‌دوام دشمنان را به نابودی سپردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان نیز گفت: مردم غیور و انقلابی روستای نیارق در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حالی که بعد از عزاداری در مسجد جامع روستا به همراه دستجات عزاداری از روستاهای سوها و گرمه چشمه به‌صورت راهپیمایی در میدان روستا جمع شده بودند با هجوم نظامیان رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شده و تعداد 5 شهید و 19 زخمی تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنند.

عبدی تصریح کرد: فردا سالروز قیام تاریخی مردم روستای نیارق در برابر ظلم وجور حکومت طاغوت ستمشاهی است؛ قیامی که درآن مردم انقلابی نیارق 5 شهید والامقام را برای پیروزی انقلاب اسلامی هدیه کرد و به‌همین منظور قرار بر این شد در مناطق مختلف استان یادواره‌های شهدای والامقام برگزار شود.

وی اظهار کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه این یادواره در دستور کار قرار گرفته و  انتظار می‌رود با حضور باشکوه مردم استان در راستای ادای دین خود به شان و جایگاه شهدای والامقام به صورت قابل قبول عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 1064 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)