چاپ کردن این صفحه

اجلاسیه کنگره 6300 شهید لرستان برگزار می‌شود/ فعالیت 22 کمیته راهبردی

پنج شنبه, 09 مرداد 1399 17:03 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از میزبانی برای اجلاسیه سراسری 6 هزار و 300 شهید استان در سال 1400 خبر داد.

 

به گزارش خط هشت از خرم‌آباد، مریم سپهوند امروز با اشاره به وجود 500 شهید زن در لرستان، اظهار کرد: اغلب این شهدای زن، شهدای بمباران هستند.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه الگوی عملی و تمثیلی می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را همگام با بیانیه گام دوم انقلاب به نسل جوان منتقل کرد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از میزبانی برای اجلاسیه سراسری 6 هزار و 300 شهید استان در سال 1400 خبر و ادامه داد: این اجلاسیه 22 کمیته دارد که یکی از آن‌ها کمیته امور بانوان مختص به شهدای زن و ایثاگر و همچنین خانواده‌های آنان از جمله مادران، همسران و دختران شهدای است.

سپهوند بیان داشت: کمیته امور بانوان به هفت کارگروه شامل کارگروه‌های تولیدات ماندگار فرهنگی، تحقیق و پژوهش، گردهمایی و جشنواره‌ها، تبلیغات وفضاسازی، جمع‌آوری اسناد، فضای مجازی و خدمات اجتماعی تقسیم‌بندی شده است.

وی، مهمترین هدف اجلاسیه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تصریح کرد: جامعه امروز به این روحیه نیاز دارد، از این‌رو بایستی برای کسانی که شرایط دفاع‌مقدس را درک نکرده و از آن تصوری ندارند، با ارائه الگوها این روحیه را ایجاد کرد.

 

 

منبع: فارس

خواندن 988 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)