چاپ کردن این صفحه

اماکن ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

چهارشنبه, 25 تیر 1399 19:40 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در سراسر کشور برنامه‌ریزی می‌شود و استعدادیابی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین نیز از اولویت‌های فدراسیون است.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل  شروین اسبقیان ظهر امروز در مجمع سالیانه هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اردبیل اظهار کرد: راه‌اندازی اماکن ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده و استعدادیابی رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین از اولویت‌های فدراسیون است که با همکاری سپاه، بسیج، وزارت ورزش و دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی افزود: حداقل یک جلسه از زمان تمام سالن‌ها و مراکز ورزشی به فعالیت ورزشی جانبازان و معلولین اختصاص می‌یابد و تجهیز سالن‌های اختصاصی ویژه جانبازان و معلولان  یکی از اولویت‌های فدراسیون است که  این امر با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ادامه داد: استان اردبیل قهرمانان بزرگی را در رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین دارد که این قهرمانان سرمایه‌های بزرگی برای کشور و این استان بوده و افتخارآفرینی کرده‌اند و ما قدردان همت و تلاش این بزرگان هستیم.

زیرساخت‌های ورزش جانبازان و معلولین را فراهم می‌کنیم

سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: خوشبختانه از استان اردبیل ورزشکاران جانباز و معلول افتخارات بزرگی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و پارا‌المپیک کسب کرده‌اند که باعث افتخار است.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود برخی زیرساخت‌ها، ورزشکاران جانباز و معلول اردبیلی توانسته‌اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز درآورند و این افتخار بزرگی برای خطه قهرمان‌پرور استان اردبیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین را فراهم کنیم چرا که هیأت ورزشی جانبازان و معلولان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

لزوم راه‌اندازی هیأت ورزشی جانبازان و معلولین در همه شهرستان‌های استان

میرحمید موسوی، رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین استان اردبیل نیز از فعال بودن هیأت ورزشی این قشر در ۶ شهرستان استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و اداره کل ورزش و جوانان در سایر شهرستان‌های استان نیز شاهد راه‌اندازی هیأت ورزشی جانبازان و معلولین باشیم.

وی خواستار فراهم‌سازی زیرساخت‌های اساسی و تجهیزات ورزشی جانبازان و معلولین در استان شد و افزود: در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم که انتظار می‌رود اقدامات عملی برای برطرف کردن دغدغه و نگرانی‌های ورزشکاران جانباز و معلول در استان اردبیل انجام شود.

رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولین استان اردبیل گفت: علی‌رغم برخی کمبودها قهرمانان بزرگی از استان اردبیل به دنیا معرفی کرده‌ایم و باید به صورت عملی از این قهرمانان بزرگ حمایت شود.

 

 

منبع: فارس

خواندن 1070 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)