چاپ کردن این صفحه

مسجدی: مدالم را به شهدای دفاع مقدس تقدیم می‌کنم

پنج شنبه, 04 آبان 1402 14:33 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

ملی‌پوش طلایی پارادوومیدانی گفت: مدال طلای خود را به شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می‌کنم.

به گزارش خط هشت؛ رشید مسجدی پس از کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F۵۳ گفت: در این مسابقات در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه شرکت کردم که رقابت‌های پرتاب وزنه اهمیت بیشتری داشت، چون المپیکی است و خدا را شکر توانستم رکورد آسیا را ارتقاء دهم.در این ماده هم صاحب مدال طلا شدم و هم برای حضور در مسابقات پیش رو خودم را محک زدم.

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان در مورد کسب عنوان سومی عنوان کرد: در ماده پرتاب دیسک هم سوم شدم که البته هدف اصلی من کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بود و خدا را شکر نتیجه گرفتم و مبارک مردم شریف ایران باشد.

وی ادامه داد: حس قابل وصفی نیست، چون تمرین زیادی می‌کنیم و در مسابقات مدال می‌گیریم و رکوردشکنی می‌کنیم و حس خیلی قابل قبولی از خودمان داریم و اینکه می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم بسیار مهم است. 

مسجدی مدالش را به شهدای دفاع مقدس اهدا کرد و گفت: مدال مسابقات جهانی خود را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کردم و این مدال را هم به شهدا تقدیم می‌کنم. مدال‌های بعدی خودم را هم به شهدا اهدا می‌کنم، چون ما مدیون شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم که اگر آن‌ها نبودند قطعا نمی‌توانستیم در این مسابقات حضور داشته و رکوردشکنی کنیم.

 

 

 

منبع: حیات

خواندن 107 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)