گفت وگو با دارنده نشان طلای پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

محمدیان : اهدای مدال طلا به خانواده شهید الماسیان ، دینی بود که ادا شد

سه شنبه, 01 آبان 1397 13:52 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

دارنده نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ، مدالش را به خانواده شهید الماسیان اهدا کرد .شهید سروان هادی الماسیان از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه جنوب بود که یک ماه پیش در حادثه تروریستی حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز مورد اصابت گلوله عوامل مزدور داعش قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

 به گزارش خط هشت ، وحید صابری : دارنده نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ، مدالش را به خانواده شهید الماسیان اهدا کرد .شهید سروان هادی الماسیان از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه جنوب بود که یک ماه پیش در حادثه تروریستی حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز مورد اصابت گلوله عوامل مزدور داعش قرار گرفت و به شهادت رسید.

سجاد محمدیان ملی پوش معلول پرتاب وزنه کشورمان درباره کسب مدال طلای جاکارتا در گفت و گو با "جوان آنلاین" گفت:مسابقات در سطح بالایی برگزار شد .من به شخصه با توجه به اینکه در اینچئون هم مدال طلا را کسب کرده بودم پیش بینی کسب مدال طلا را در این دوره از رقابتها داشتم اما آنچه برایم بسیار خرسند بود جابجا کردن رکوردم در کلاس F۴۶ در این بازی ها بود. رکورد این رشته در دوره اینچئون ۸۶/۱۳ بود که خدا را شکر توانستم ۵۰/۱ سانت آن را بهبود بخشم. در یک سال گذشته فدراسیون با برنامه ریزی خوب و دقیقی که انجام داده بود توانست اردوهای غیر متمرکزی را در استان ها تشکیل دهد و برای من که متاهل هستم واقعا ایده آل بود که در این اردوها شرکت داشتم.خوشحالم که توانستم جواب زحمات خسروی وفا و بهرامی مربی خوبم را بدهم.

وی درباره اینکه چطور شد مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را به خانواده شهید الماسیان تقدیم کرده اظهار داشت: ما مدیون شهدا از جنگ تحمیلی بوده ایم و هستیم.اتفاقی که یک ماه پیش افتاد دل بسیار را رنجاند و ما هم از این بایت بسیار ناراحت شدیم. الماسیان از آشنایان و دوستان خوبم بودند .در برنامه ریزی ورزشی کاراون لرستان قبل از مسابقات پاراآسیایی ، مسئولان در نظر گرفتن که کاروان ما مزین بشود به نام این شهید بزرگوار و من همان جا پیش خودم تصمیم گرفتم که اگر خدا یاری کرد و توانستم مدال طلا را کسب کنم آن را به خانواده محترم این شهید تقدیم کنم.آن لحظه این حس را داشتم شاید با این کار ، ذره ای از غم این خانواده را کاهش دهم برای همین دیروز با آقای مصطفی بهرامی مربی ام و کائیدی و جمعی از مسئولان ورزش جانبازان و معلولین در منزل شهید والامقام هادی الماسیان که در حادثه تروریستی اهواز به فیض شهادت نائل آمد، حضور یافتیم. در واقع این دینی بود که ادا شد .

محمدیان : اهدای طلای پاراآسیایی به خانواده شهید الماسیان ، دینی بود که ادا شد

ملی پوش معلول پرتاب وزنه کشورمان در ادامه افزود: زمانی که وارد منزل شهید شدم پیراهنی بر تن داشتم که عکس شهید الماسیان روی آن چاپ شده بود. اولین کسی که به استقبالم آمد مادر شهید بود. واقعا لحظه زیبایی بود . حس مادر فرزندی بوجود آمد. اشک جلوی پشمانم را گرفته بود و بغض گلویم را می فشرد . پدرش بسیار غافلگیر شده بود و پدرانه مرا به آغوش کشید. خیلی خوشحالم که توانستم اولا برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم کشورم را به اهتزاز دربیارم و بعد این مدال و تقدیم این خانواده عزیز کنم. ما همواره مدیون شهدا هستیم.

محمدیان با اشاره به اینکه هدفم طلای پاراالمپیک توکیو است افزود: از جاکارتا استارت کار ما برای پاراالمپیک توکیو آغاز شده و هدف اصلی من حالا ، سکوی قهرمانی توکیو است. امیدوارم مسئولان با این مدال هایی که بچه ها در جاکارتا کسب کرده اند قدر بدانند و مشکلات ورزشی  پیش روی ملی پوشان معلول را برطرف کنند تا نتایج خوبی در پاراالمپیک کسب شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: جوان آنلاین

خواندن 1578 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family