×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 690
چاپ کردن این صفحه

تیم مقاومت اردبیل قهرمان لیگ برتر والیبال استان شد.

تیم مقاومت اردبیل با شکست اسپورت پویای انگوت قهرمان لیگ برتر والیبال استان شد.

چهارشنبه, 11 اسفند 1400 11:06 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

در فینال این رقابتها که بین تیمهای مقاومت اردبیل و اسپورت پویای انگوت در سالن شهیدآسمانی برگزار شد مقاومت اردبیل ۳ بر ۰ حریف خود راشکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی به جمع راه یافتگان به لیگ دسته یک والیبال کشور قرار گرفت.

پیمان مدرس رئیس هیئت والیبال استان اردبیلدر خصوص روند برگزاری بازی ها و مراسم اختتامیه این لیگ بیان کرد: خوشبختانه این مسابقه با همت اعضای هیات، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها و سایر زحمت کشان بخوبی برگزار شد. به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا نیز بر اساس اطلاع رسانی قبلی این مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد و تمرکز ما بر انعکاس این مسابقه به صورت زنده از طریق صفحات مجازی معطوف بود.

مدرس ضمن قدردانی از مسئولین کمیته های مختلف هیئت والیبال استان اردبیل تصریح کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون ورزش و جوانان استان، رئیس ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، مدیرکل استاندارد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، روابط عمومی استانداری، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیمای مرکز اردبیل، اصحاب رسانه و تمامی عزیزانی که در برگزاری این لیگ یاریگر هیئت والیبال استان بودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.


 منبع: سبلان ما

 
خواندن 557 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)