چاپ کردن این صفحه

کتاب «چشم و چراغ» در اردبیل رونمایی شد

پنج شنبه, 29 تیر 1402 10:38 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

کتاب «چشم و چراغ» با محتوای عکس والدین شهدای دارالارشاد در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خط هشت، عصر امروزطی مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد از کتاب عکس والدین شهدا تحت عنوان «چشم و چراغ» در اردبیل رونمایی شد. 

در این مراسم که حمیدرضا حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسابت مجلس شورای اسلامی، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، حامد علامتی، مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کشور، رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان دفاع مقدس، هنرمندان و نویسندگان دفاع مقدس حضور داشتند از کتاب عکس نفیس چشم چراغ که به همت علی دانش و موسی الرضا ابراهیم‌زاده آماده شده و توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل منتشر شده است؛ رونمایی شد. 

مرتضی سرهنگی از اساتید ادبیات پایداری کشور ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: عراق در همان روزهای ابتدایی، خود را برنده جنگ می دانست و حتی خود را برای جشن پیروزی آماده ساخته بود ولی غافل از اینکه این فرزندان و خانواده های ایرانی به خاطر وطن و میهن یکبار ه سرباز می شوند و با جان و دل از خاک کشور دفاع می کنند. وی با قدردانی از همه کسانی که نسبت به ثبت و ضبط رویدادهای به یادماندنی دوران دفاع مقدس تلاش می کنند افزود وظیفه سنگین امروز ما روایت آن حماسه بسیار عظیم برای نسل های جوان ایران عزیز و همه دنیا است. 

کتاب چشم و چراغ طی سه سال توسط موسی الرضا ابراهیم زاده با مراجعه به منازل والدین شهدا عکاسی شده و با همکاری علی دانش به زیور طبع آراسته شده است. 

 

 

منبع: سبلان ما

خواندن 141 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)