چاپ کردن این صفحه

در راستای هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار؛

مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» برگزار می‌شود

پنج شنبه, 22 دی 1401 10:42 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خط هشت از استان قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، مسابقه کتابخوانی «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه از هفدهم دی ماه آغاز شده و علاقمندان تا هشتم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، شرکت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://qazvin.navideshahed.com و https://www.samakpl.ir/ مراجعه کنند.

اسمعیلی گفت: سوالات این مسابقه از کتاب «جایگاه زنان در نهضت عاشورا» طراحی شده که به برگزیدگان، جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

وی افزود: آشنایی با جایگاه زنان در نهضت عاشورا، نقش زنان در ترویج ارزش‌ها و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه از مهمترین اهداف این مسابقه است.

این مقام مسئول گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار می‌شود که از زحمات مسئولان این دستگاه‌ها قدردانی می‌کنیم.

جهت شرکت در مسابقه اینجا کلیک کنید.

 

 

منبع:  نوید شاهد

خواندن 194 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)