چاپ کردن این صفحه

نمایشگاه دفاع مقدس و عفاف و حجاب در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد

پنج شنبه, 29 تیر 1402 17:21 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نمایشگاه «دفاع مقدس و عفاف و حجاب» با تاکید بر اهمیت حجاب در تفکر شهدا، در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد.

 به گزارش خط هشت از البرز، نمایشگاه دفاع مقدس و عفاف و حجاب با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، نمایندگان سی دستگاه اجرایی استان البرز و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی صبح امروز در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برپا شد.

در این آیین سردار اسلامی با اشاره به تاکید شهدا به حفظ حجاب و عفاف اظهار داشت: شهدا برای حفظ میهن، دین و ناموس مردم ایران اسلامی جان ارزشمند خود را تقدیم کردند و در اغلب خاطرات و وصیت نامه‌های آن‌ها به موضوع عفاف و حجاب اشاره شده است.

وی با تاکید بر آشنایی نسل جوان با عفاف و حجاب، افزود: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیش از هر مسأله دیگری نیازمند فعالیت فرهنگی و تبیینی و رفع شبهات نسل جوان است.

سردار اسلامی با اشاره بر اینکه گفت‌وگوی سازنده و میدان دادن به نسل جوان راه حل بسیاری از مشکلات کشور است، عنوان کرد: باید با گفت‌وگوی سازنده با نسل جوان به پرسش‌های ذهنی و شبهاتی که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه برای آن‌ها ایجاد می‌کنند با تحلیل و شکافتن مسایل پاسخ داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه نسل جوان همانند رزمندگان دفاع مقدس نسل پرشوری است، خاطر نشان کرد: تردید ندارم همین نسل جوان که گاهی حسب هیجان‌های دوران جوانی و نوجوانی دچار خطا و اشتباه می‌شود، پشتیبان کشور، نظام و انقلاب خواهد بود و آینده کشور را به بهترین شکل ممکن رقم خواهد زد.

نمایشگاه «دفاع مقدس و عفاف و حجاب» در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد

نمایشگاه «دفاع مقدس و عفاف و حجاب» در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد

نمایشگاه «دفاع مقدس و عفاف و حجاب» در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز برگزار شد

 

 

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 158 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)