چاپ کردن این صفحه

موزه دفاع مقدس اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

پنج شنبه, 14 شهریور 1398 18:43 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: موزه دفاع مقدس اردبیل همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خط هشت، علی واحد عصر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر موزه دفاع مقدس اردبیل با پیشرفت فیزیکی مطلوبی ادامه دارد که بهره‌برداری از این موزه همزمان با هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: آشنایی اقشار مختلف با فرهنگ ایثار و شهادت لازمه اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه استفاده از ظرفیت جوانان و قشر فرهیخته جامعه به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: از جمله فضاهای در نظر گرفته شده برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سالن� آمفی تئاتر، گالری و موزه است که دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه شهدا، آثار و وسایل شهدا، آزادگان و جانبازان و تصاویر شهدای استان در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

واحد تصریح کرد: تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا و اردوهای راهیان نور باید در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم در این ز مینه در تقویت نیروهای بسیجی پیشگام عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این� زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس 54 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می‌شود و در تلاش هستیم در راستای معرفی شهدای استان به شکل مناسب عمل کرده و در ایت زمینه باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و نیز فرهنگ سازی مناسب در این زمینه عمل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم در این زمینه به شکل مناسب عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان و مردم است.

خواندن 745 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)