چاپ کردن این صفحه

اردبیل| ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورا مقابل هیچ ظالمی سر خم نمی‌کند

سه شنبه, 26 شهریور 1398 21:37 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ و ادبیات عاشورایی در مقابل هیچ ظلمی سر خم نکرده و همیشه از آرمان‌های  نظام و اسلام دفاع می‌کنند.

به گزارش خط هشت، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری ظهر امروز در دیدار با روسای محلات شش‌گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی در اردبیل اظهار داشت: مردم دارالارشاد اردبیل با عزاداری شایسته و پرشوری که همه ساله دارند اوج ارادت و عشق خود را به امام حسین(ع) و ائمه اطهار نشان می‌دهند.

وی با قدردانی از عزاداران عاشورایی محلات شش‌گانه اردبیل بیان کرد: عزاداری محلات شش‌گانه اردبیل که به صورت منسجم و گسترده برگزار می‌شود، در سطح کشور بی‌نظیر است که با تلاش شبانه‌روزی به دنبال ایجاد شکوه هر چه بیشتر در مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و پابرجا نگه داشتن پرچم سیدالشهدا(ع) هستند.

بیشتر بخوانید

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پرشور و شعور مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و مراسمات ملی و مذهبی سپاه استان از هیچ گونه تلاش و همکاری دریغ نمی‌کند.

مستعد حصاری سپاه و بسیج را خادم ملت دانست و تصریح کرد: این نیروهای انقلابی زیر سایه پرچم اهل بیت(ع) همواره به دنبال خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم هستند و در این زمینه آماده همراهی و تعامل با نهادهای مختلف هستیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اتحاد و انسجام ملت ایران به ویژه عزاداران حسینی را خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ و ادبیات عاشورایی هیچگاه مقابل ظلم سرخم نخواهند کرد و همیشه از آرمان‌های  نظام و اسلام دفاع می‌کنند.

روسای محلات شش گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی با حضور در سپاه حضرت عباس(ع) در راستای برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان در ایام محرم از زحمات و میزبانی سپاه استان اردبیل تجلیل و قدردانی کردند.

خواندن 777 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)