پناهیان: رگ حیات اسرائیل جریان سازشی است که مردان میدان مقاومت را تحقیر می‌کند

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 19:16 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه جریان سازش‌کار در کشور ما هم فعال است گفت: وقتی در کشور ما با این همه سابقه مقاومت، جریان سازش سربلند می‌کند و مردان میدان مقاومت را تحقیر می‌کند از دیگران چه انتظاری دارید؟

 

به گزارش خط هشت، جمعی از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تهران با تجمع در مدرسه علمیه مروی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حملات این رژیم کودک‌کش به غزه را محکوم کردند.

در ایران می‌توانیم کاری برای فلسطینیان کنیم که خود آنها نمی‌توانند در غزه انجام دهند

در این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان طی سخنانی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه ما در این فاصله مکانی با فلسطین به جز تظاهرات و شعار کاری نمی‌توانیم برای فلسطینیان انجام دهیم گفت: ما در کشورمان می‌توانیم برای فلسطینیان کارهایی انجام دهیم که شاید خود آنها نتوانند این کارها را انجام دهند و آن این است که باید رگ حیات و عامل بقای قدرت پوشالی صهیونیست‌ها را قطع کنیم.

بقای حیات صهیونیست‌ها سازشکارانی مثل یاسر عرفات هستند

وی ادامه داد: بقای حیات صهیونیست‌ها اسلحه نیست، ثروت نیست و حتی مکتب انحرافی و ابزار فرهنگی و رسانه‌ای مثل هالیوود هم نیست، بلکه بقای حیات آنها افراد سازشکاری هستند که در منطقه و در کشور ما پراکنده هستند افراد ضعیفی مانند یاسر عرفات وقتی پای میز مذاکره می‌نشینند و برای آنها کف می‌زنند هیجان زده می‌شوند و بدترین تصمیم را برای فلسطینیان می‌گیرند.

برای مقابله با مستکبران، باید سازشکاران با آن‌ها را به زیر

پناهیان با بیان اینکه برای مقابله با مستکبران، باید سازشکاران با آن‌ها را به زیر کشید، گفت: کمک مستقیم به مردم فلسطین این است که سازشکاران به زیر کشیده شوند، شاید گمان کنید که اگر الان در غزه بودید به مردم آنجا کمک می‌کردید، اما شما می‌توانید با رسوا کردن جریان سازشکاری بسیار قوی‌تر و مؤثر‌تر به فلسطینیان کمک کنید.

وقتی در ایران با این همه سابقه مقاومت، جریان سازش مردان میدان مقاومت را تحقیر می‌کند از دیگران چه انتظاری دارید؟

این سخنران مذهبی با اشاره به اینکه جریان سازش‌کار در کشور ما هم فعال است گفت: وقتی در کشور ما با این همه سابقه مقاومت، جریان سازش سربلند می‌کند و مردان میدان مقاومت را تحقیر می‌کند از دیگران چه انتظاری دارید؟ امروز جهاد همین است که با جریان سازش‌کار مقابله کنیم و به گفته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «خرمشهرهایی در پیش داریم» باید بدانیم و بفهمیم این خرمشهرها باید از همین جریان سازش کار هست گرفته شود.

جریان سازش از پیش از اسلام وجود داشت

وی با اشاره به اینکه جریان سازش کار از صدر اسلام و یا حتی پیش از اسلام هم وجود داشت گفت: در روایت از پیامبر (ص) داریم که امت من هم سامری دارد، سامری کسی بود که همه نعمت‌هایی که خدا پس از پشت‌سر گذاشتن مشکلات به‌انها داده بود همه این دستاوردها و نعمت‌ها را نابود کرد و پیامبر (ص) فرمود در امت من هم سامری وجود دارد. زمانی مظهر سامری ابوموسی اشعری بود و این جریان از اشعث شروع شد تا ابوموسی و ابن ملجم ادامه یافت. موضوع تا حدی جدی است که امام علی علیه‌السلام خوارج را تارومار کرد اما آنها را لعن نکرد در حالیکه ابوموسی و اشعث را لعنت کرد.

یاسر عرفات نمونه جریان سازش بود که حقیر زیست و با تحقیر کشته شد

پناهیان یاسر عرفات را نمونه جریان سازش دانست و گفت: عرفات مظهر سازشکاری بود و همه مذاکراتش نتیجه‌ای برای فلسطین نداشت و دست آخر پس از اینکه او را بسیار تحقیر کردند و مورد اهانت قرار دادند با تحقیر به قتل رساندند در ماجرای برجام هم همین بود، آمریکا ذره‌ای آبرو برای دولتمردان ما نگذاشت در حالی که اینها روی آمریکا بسیار حساب کرده بودند و دشمن آنها را بسیار تحقیق کرد، این قانون خداوند است که هر کس با دشمن برخورد نکند تحقیر می‌شود زیرا هنوز تفاوت رقیب و دشمن را نفهمیده و نمی‌داند که باید با دشمن برخورد کرد و سازش برای زمانی است که ما رقیب در پیش داریم نه دشمن.

کاش در شعار بعد از نماز بگوییم مرگ بر منافق و سازشکار

وی با اشاره به اینکه ای کاش در شعارهای بعد از نماز به جای مرگ بر منافقین و کفار می‌گفتیم: «مرگ بر منافق و سازشکار» ادامه داد: جریان سازش رگ حیات صهیونیست است و اگر قطع شود اسرائیلی باقی نخواهد ماند. در شعارهای بعد از نماز می‌گوییم «مرگ بر منافقین و کفار» البته کفر درجاتی دارد و شاید همه کفار لایق مرگ نباشند و بهتر است بگوییم «مرگ بر منافق و سازشکار»

 

 

منبع: فارس

خواندن 436 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...
cache/resized/505cb221be92ac5c13de72cd306e1ce8.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/9f3ee00aea2f66d90cf98785cbebd844.jpg
کتاب «هوای سرد تیرماه» خاطرات شهید «صفرعلی یوسفی» ...
cache/resized/e6af305268b0763d7b4e18071bd7a0bf.jpg
کتاب «بلندای آسمان وطن» خاطرات خلبان آزاده جانباز ...
cache/resized/5c17989fdda46ad8b631c928992f7c9b.jpg
کتاب «پسر رنج» خاطرات و زندگی نامه آزاده سرافزار ...
cache/resized/1a30ce51315f59ae0c01a525fd63c5cc.jpg
«کتاب پرواز مازیار» خاطرات همسر شهید خلبان ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family