چاپ کردن این صفحه

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خانواده شهید تقوی و حامدی + عکس

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 19:29 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور در منزل خانواده شهید حجت الاسلام عارف تقوی و حامدی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

 

به گزارش خط هشت، عصر امروز عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به همراه مسئول بسیج هنرمندان استان اردبیل با حضور در منزل خانواده شهید حجت الاسلام عارف تقوی و حامدی  ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آن‌ها را نور چشم ملت ایران خواند و گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم چرا که پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

حاجیه خانم تقوی برادر شهید حجت الاسلام عارف تقوی و همسر شهید والامقام حامدی  نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از برادر و همسر شهیدش پرداخت و با بیان اینکهجوانمردی، وفا، صداقت، شجاعت، حیا و ادب، سخاوت و فروتنی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های درخشان شهدا به شمار می‌رود گفت:اگر نسل امروز شهدا را بشناسد می‌تواند رسالت و آرمان‌های انقلاب را محقق سازد.

ایرج حامدی فرزند شهید حامدی، دانشجوی دکتری حقوق و پژوهشگر بنیاد شهید نیز در این دیدار به بیان مشکلات پژوهش در عصر حاضر پرداخت و گفت: پژوهش و تبیین اهداف و آرمان های شهدا وظیفه نویسندگان  و پژوهشگران جهت انتقال فرهنگ بی بدیل ایثار و شهادت به نسل های پیش رو است.

 

 

منبع: سبلان ما 

خواندن 468 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)