چاپ کردن این صفحه

سردار نقدی

هیچ بن‌بستی در مسیر پیشرفت دانش و فناوری کشور وجود ندارد

یکشنبه, 13 آذر 1401 13:14 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر پیشرفت دانش و فناوری در کشور وجود ندارد. ظرفیت نخبگان بسیجی در شرکت‌های دانش‌بنیان، باید نشان داده شوند. 

 

به گزارش خط هشت، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه بسیج که اخیرا در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) برگزار شد اظهار کرد: رایحه امید در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه بسیج به مشام رسید. این نمایشگاه، نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای کشور و نظام جمهوری اسلامی است. وی افزود: جوانان ما به‌ویژه نخبگان در حوزه فناوری که بخشی از آن‌ها در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه بسیج محصولات خود را به نمایش گذاشتند، می‌توانند حلال مسائل کشور باشند. 

سردار نقدی با تاکید بر اینکه هیچ بن‌بستی در مسیر پیشرفت دانش و فناوری در کشور وجود ندارد، اضافه کرد: هیچ محدودیتی در بحث تأمین امکانات مورد نیاز کشور به‌ویژه در حوزه علم و فناوری وجود ندارد. وی افزود: ایران اسلامی مملو از نخبه و جوانان مستعد با ظرفیت‌های ارزشمند است. ظرفیت نخبگان بسیجی در شرکت‌های دانش‌بنیان، باید نشان داده شوند. 

 

 

منبع: بسیج

خواندن 114 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)