چاپ کردن این صفحه

استفاده وصیت‌نامه شهدا در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی

یکشنبه, 05 آذر 1402 14:39 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا دارای ذخایر عظیم از نکات آموزنده است، گفت: استفاده وصیت‌نامه شهدا در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خط هشت از بوشهر، سیدمحمدصادق هاشمی ظهر امروز در نشست با مسئول و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به هجمه‌های تبلیغاتی معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی علیه نظام و جوانان به ویژه خانواده‌ها، اظهار داشت: استفاده از ابزار رسانه‌های معاند در دستور کار بدخواهان نظام قرار دارد.

وی نفوذ فرهنگی در افکار جوانان و نوجوانان را از اهداف دشمنان دانست و افزود: آنچه که در این جنگ فرهنگی باید به آن مسلح شویم اسلحه جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تأکیدات فراوان دارند و بخشی از آن با بیان هنری میسر می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن تشکر از تلاش مجموعه فرهنگی بنیاد شهید استان بوشهر، خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ناب ایثار و شهادت در میان نسل جدید و آینده‌ساز ایران اسلامی شد.

هاشمی با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدای والامقام دارای ذخایر عظیم از نکات آموزنده است گفت: استفاده وصیت‌نامه شهدا در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در زندگی امروزه به‌کار گرفته شود.

وی با اشاره به هفته بسیج و تحولات و پیروزی‌های غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین، خاطرنشان کرد: آنچه امروز به عنوان مقاومت در مقابل ظلم و جور در غزه شاهد آن هستیم نشات گرفته از سبک زندگی اسلامی و عمل به دستورات الهی است که ویژگی‌های بارز آن را در وصیت‌نامه شهدای والامقام وجود دارد.

 

 

 

منبع: تسنیم

خواندن 88 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)