چاپ کردن این صفحه

با حضور جانشین دانشگاه امام حسین (ع)؛

اجلاسیه شهدای شهرستان نمین برگزار شد+ عکس

دوشنبه, 26 تیر 1402 20:46 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

اجلاسیه شهدای شهرستان نمین با حضور جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خط هشت، اجلاسیه شهدای شهرستان نمین ظهر امروز با حضورسردار یوسف مولاییجانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، قاسمیان معاون استاندار اردبیل، عبدی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت‌الاسلام اسدزاده و جمعی از خانواده‌های شهدا و بسیجیان در سالن حجاب این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده در این مراسم گفت: دوران دفاع مقدس که الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی بود، نجات‌بخش این کشور و ملت از ذلت وابستگی به استکبار بود که به معنای واقعی نمایشی از شجاعت و سلحشوری فرزندان این مرز و بوم را شاهد و ناظر بودیم.

وی یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت، امنیت و دفاع از حریم ولایت و امامت را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدا به معنای واقعی در این چهار دهه مانع از دستیابی استکبار جهانی به آرمان بلند انقلاب و امام راحل شدند و در حقیقت با خون خود این نهضت عظیم را مورد صیانت قرار دادند.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: فرزندان رشید این ملت با تأسی به فرهنگ عاشورایی و حرکت جهادی همچون مولا و سرورشان سیدالشهدا (ع) کاری ماندگار انجام داده و این کشور را از وابستگی‌ها و هجمه‌های بیگانگان نجات دادند.

حجت‌الاسلام اسدزاده افزود: آمریکا و نظام غرب در برابر عظمت این ملت و خون شهدا دست تسلیم بالا برده و به شکست در همه توطئه‌ها و ترفندها اعتراف می‌کند و قطعاً در جنگ ترکیبی آغاز شده نیز تسلیم این ملت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پیچیدگی جنگ ترکیبی به نحوی است که اگر مراقب فرزندان خود در سنین نوجوانی و جوانی نباشیم، دشمن می‌تواند با کوچک‌ترین طرح مباحث انحرافی در اندیشه آنها اختلال ایجاد کند در حالی که بهتر است از ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی استفاده کنیم تا فرزندان خود را بیشتر با معارف اسلام و فرهنگ ناب عاشورایی آشنا کنیم.

امام جمعه شهرستان نمین با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش اضافه کرد: شهدای ما نیز این فرهنگ غنی را سرمشق خود قرار داده و در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند تا هم‌پیمان مولای خود در نه گفتن به نظام استکباری و طاغوت باشند.

 

 
 
منبع: سبلان ما
خواندن 138 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)