۱۳ آبان نماد قدرت و غرور ملت ایران/ آمریکا مسبب تمام آشوب‌های منطقه و فرامنطقه‌ای است

یکشنبه, 12 آبان 1398 22:59 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی گفت: تحریک صدام برای راه‌اندازی جنگ علیه ایران از اقداماتی بود که آمریکایی‌ها به منظور مسلط شدن بر کشورمان انجام دادند؛ لذا مسبب تمام آشو‌ب‌ها و چالش‌های منطقه و فرامنطقه‌ای آمریکایی‌ها هستند.

 

به گزارش خط هشت، حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی عضو جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه ملت ایران هرگز زیر بار ظلم و زورگویی نظام سلطه نمی‌رود، به کینه‌ورزی آمریکایی‌ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه غربی‌ها خود را نسبت به سایر کشورها برتر دانسته و برای کسب حداکثری منافعشان از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌کنند بر کسی پوشیده نیست. امروز اهداف و سیاست‌های جهان غرب بزرگترین خطر، تهدید و آفت برای امت اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه از بدو ظهور انقلاب اسلامی تمام توطئه‌ها و اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی به واسطه بصیرت و درایت ملت دشمن‌ستیز و دشمن‌شناس ما خنثی شده است، افزود: دولتمردان آمریکایی‌ به هیچ عنوان استقلال، آزادی‌خواهی، عزت و کرامت انسانی جمهوری اسلامی را برنمی‌تابند؛ چراکه آن‌ها در طول تاریخ کوتاه پیدایش کشورشان همیشه درصدد بودند تا با قلدری و زورگویی بر کشورها مسلط شوند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچ درک و فهمی از حقوق بشر ندارند و برای تحقق اهداف خود از انجام هیچ کاری ابایی ندارند، گفت: تحریک صدام برای راه‌اندازی جنگ علیه ایران از اقداماتی بود که آمریکایی‌ها به منظور مسلط شدن بر کشورمان انجام دادند؛ لذا مسبب تمام آشوب و چالش‌های منطقه و فرامنطقه‌ای آمریکایی‌ها هستند.

عضو جامعه وعاظ انقلابی با توجه به اجماعی از کشورهای شرقی و غربی به منظور پشتیبانی از رژیم بعثی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: در آن دوران که مدت زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود و ما نه‌تنها آمادگی نبرد با کشوری را نداشتیم، بلکه این موضوع برای ما غیرقابل تصور بود، پیروزی در چنین شرایطی در مقابل بلوک شرق و غرب معنای واقعی معجزه بود.

13 آبان نماد قدرت و غرور ملت ایران است

وی در ادامه روز 13 آبان را نماد قدرت و غرور ملت ما و همچنین روز خفت و خواری دولتمردان آمریکایی عنوان کرد و گفت: این روز حماسی به‌ نوعی یادآور شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما و در مقابل نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی با تاکید بر اینکه روز 13 آبان تجلی بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی ملت انقلابی کشورمان است، تصریح کرد: به تعبیر قرآن کریم برای رسیدن به سروری، عزت، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی بایستی در برابر ظلم و ستم ایستاد و هزینه داد، همان‌گونه که در 13 آبان دانش‌آموزانی جان خود را تقدیم اسلام و ایران کردند.

عضو جامعه وعاظ انقلابی با توجه به این نکته که دشمنی غربی‌ها با ملت‌های آزاده تمامی ندارد، گفت: سیستم و نظام استکباری و خوی و خصلت استعمارگران این است که هر کجا نفعی مادی و دنیایی نصیبشان شد رفتار دوستانه دارند و هر کجا منافع مادی و دنیایی آن‌ها در خطر باشد حتی اگر بهترین دوستشان هم باشد، آن را ذبح و نابودش می‌کنند.

وی با بیان این‌که سابقه دشمنی آمریکا از قبل انقلاب، دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس چیزی نیست که از ذهن مردم بیرون رود، افزود: امید است که همچنان خشم انقلابی علیه بزرگترین دشمنی که امام راحل آن را شیطان بزرگ خواندند باقی بماند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی به حضور آحاد مردم در چند سال گذشته در راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله روز 13 آبان امسال نیز مردم همراه با دانشجویان و محصلان در راهپیمایی بزرگ 13 آبان علیه استکبار شرکت می‌کنند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر دشمنان اسلام را سر خواهند داد.

عضو جامعه وعاظ انقلابی با توجه به اینکه  حل و فصل مشکلات جاری کشور که خلق و خوی مردم را تنگ کرده است، امری محال نیست، بر عدم وابستگی برخی مسوولان به غرب تاکید کرد و گفت: تا زمانی‌که ملت ولایی و انقلابی ما در تمام عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز در میدان حاضر هستند، هیچ خطر و بحرانی کشورمان را تهدید نمی‌کند؛ لذا مسوولان نیز باید همچون مردم که دِین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده و در این راه ثابت قدم‌اند، با قطع امید واهی به غربی‌ها و خدمت خالصانه به مردم، ارادت و پایبندی آنها به نظام و انقلاب اسلامی را پاسخگو باشند.

 

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 692 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family