گزارش فارس از اقتدار عاشوراییان در سراسر کشور

پنج شنبه, 12 مهر 1397 13:05 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

 

به گزارش خط هشت ،  رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) (۲) امروز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در سراسر کشور با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان کشوری و لشکری آغاز شد.

اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان گلستانی

اجتماع 20 هزار نفری مرحله دوم اقتدار عاشورایی محمد رسول‌الله (ص) 2  با رمز مبارک «حسین‌ابن علی علیه‌السلام» با حضور سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از ساعت 8:30 در استادیوم آزادی مرکز استان گلستان برگزار شد.

حضور عظیم بسیجیان در سمنان 

اسحاق موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در حاشیه اجتماع باشکوه بسیجیان سمنانی، گفت: نظام و ملت ما این پیام را به استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده است که اهدافشان محقق نمی‌شود. 

مشاور عالی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود:  ملت عظیم‌الشأن ایران، چهلمین سالگرد تولد نظام جمهوری اسلامی را جشن خواهد گرفت و تودهنی محکمی به استکبار عالم و عواملش در منطقه خواهد زد.

گردهمایی بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان قزوینی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با سراسر کشور، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، گردهمایی بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان قزوین با حضور گردان‌های بسیجی در ورزشگاه سردار آزادگان استان قزوین هم اکنون در حال برگزاری است.


برگزاری اقتدار بسیجی در بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)«2» اظهار داشت: حضور میلیونی بسیجیان امروز در سطح ایران درس تازه‌ای به دشمن می‌دهد که حواس خود را جمع و بداند در مقابل ارادت چه انسان‌های قوی قرار گرفته است.

عبادی قیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را مانع از سلطه دشمن دانست و بیان داشت: اگر مردم در سال 57 جلوی سلطه دشمن را نمی‌گرفتند مطمئناً لقمه بعد از فلسطین ایران بود و معلوم نبود امروز در چه شرایطی به سر می‌بردیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

حضور پرشور بسیجیان در سیستان و بلوچستان

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این مراسم اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه  تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

حضور عظیم بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ صبح امروز رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در محل ستاد سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده بسیجیان استان و با حضور مسؤولان اعم از نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و سایر مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها برگزار شد.

در این رزمایش علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با یادآوری اینکه ملتی بزرگ هستیم و با تهدید نمی‌ترسیم و در هشت سال دفاع مقدس با فشار تسلیم نشدیم تصریح کرد: ملت و دولت و مجلس و قوه قضاییه در کنار هم هستند و در جنگ جدید یا همان جنگ اقتصادی متحد خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما تجربه نشان داده که هر ملتی و قومی و دولتی که چشم طمع به این سرزمین داشته و دست از پا خطا کرده با پاسخ کوبنده ملت روبرو شده است.

گزارش فارس از رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجتماع بزرگ ۲۰ هزارنفری  «اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله (ص) 2» استان گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شد.در این رزمایش بسیجیان حضور یافته از سراسر استان ولایتمدار و شهیدپرور گیلان ابتدا با آرایش منسجم و متحد گرد هم آمدند و گوش جان به فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپردند.

سردار محمدجعفر اسدی در این مراسم  با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت نظام شود درحالی‌که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم و بسیجیان ولی‌نعمتان ما هستند و باید مسئولان قدردان همیاری و همکاری مردم باشند.


رزمایش اقتدار عاشورایی ،تجدید بیعت با رهبری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اجتماع عظیم بسیجیان استان اردبیل صبح امروز با سخنرانی فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد. 

حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان‌گر دفاع مقدس و روزهایی است که مردم ایران اسلامی با لبیک به رهبر و مقتدای خود در مقابل دشمن ایستادند تا از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید بود حراست کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد حاضر بودند تا نشان دهند همواره مطیع امر رهبری هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.


اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همزمان با برگزاری اجتماع 700 هزار نفری بسیجیان در کشور در مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان گردان های الی بیت‌المقدس استان قم صبح امروز در مصلای قدس برگزار شد.

نمایش اقتدار بسیجیان در مصلی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ امروز دوازدهم مهرماه بار دیگر همایش بزرگی با حضور بسیجیان رقم خورد.بسیجیان امروز در آستانه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند؛ بسیج همواره پاسدار و حافظ انقلاب بوده و همیشه هوشیار و آگاه است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز در آستانه جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی این رزمایش برگزار شده است، گفت: این همایش نمایش همدلی ملت ایران است و نشان می‌دهد که مردم با یکدیگر همراه هستند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن اشتباه محاسباتی خود را در مورد ایران هر از چند وقت یکبار تکرار می‌کند، افزود: آن‌ها فراموش می‌کنند که طی سال‌های بعد از انقلاب همواره با این نظام دشمنی کرده‌اند که نمونه آشکار آن تحمیل جنگی با میانداری صدام بود که البته در این مدت نظام ما قدرتمند‌تر شده و پیام انقلاب نیز به دنیا صادر شد.

ادامه دارد....

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

خواندن 987 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family