همزمان با سراسر کشور؛

آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان اردبیل/ فریاد زنده باد ایرانم تا عرش بالا رفت/ اراده و عزت ملت ایران شکستنی نیست

پنج شنبه, 12 مهر 1397 13:51 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد.

 

به گزارش خط هشت ، مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول الله(ص)2،  با حضور پر شور  و عظیم بسیجیان همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد.

 حضور جوانان در این رزمایش بی نظیر است؛ بسیجیان گروه گروه با سربندهای سبز و قرمز  به دست پرچم  وارد سالن رضا زاده می شوند؛فریاد "هیهات من الذله" ، "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخ دی"، "یا حسین(ع)"و "یا زینب(س)" در سالن رضا زاده طنین انداز شده است.

صدای پوتین هایشان وحدت و یکپارچگی را نمایش گذاشته است؛"خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است" و شعار "زنده باد ایرانم" در گوشه تا گوشه استادیوم شش هزار نفری اردبیل پر کرده است؛ شرکت کنندگان در این رزمایش می گویند ح وجود یکایک این بسیجیان غیرتمند تیری بر قلب دشمنان است.


 حضور پرشور بانوان بسیجی در رزمایش محمد رسول الله 2
مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با اشاره به حضور پرشور بانوان اردبیلی دراین مراسم گفت: استقبال بانوان به قدری زیاد بود که با کمبود مکان مواجه شدیم و خیلی از بانوان ما پشت در ماندند و مراسم را ازبیرون سالن می شنوند.

وی افزود: الگوی همه ما بانوان حضرت زینب (س)است، همینطور که حضرت رینب در دفاع از دین با برادرش امام حسین(ع) بود و پیام دین را زمین نگذاشت و درسخت ترین شریط هم درمجلس یزید پیام دین را رساند ما هم با پیروی از حضرت زینب پشت نظام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستیم .

حامدی تصریح کرد: امروز با حضور پرشورمان تجدید عهد و پیمان کردیم و عهد وپیمان بستیم که زینبی وار و عاشورایی باقی بمانیم.

وی گفت:  بانوان ما همانطور در هشت سال دفاع مقدس باجان ودل از کشورشان پشت جبهه‌ها دفاع کردند امروز هم در صحنه هستند و از انقلاب حمایت می کنند.

امام جمعه اردبیل: اراده ملت ایران شکستنی نیست

آیت الله سید حسن عاملی در اجتماع عظیم سپاهپان محمد رسول الله2، در اردبیل گفت: پیام این حضور با شکوه این است که اراده و شوکت ملت ایران شکستنی نیست؛ با این هیبت بسیجی ها که هیبت ملت ما است شاخ آمریکا را می شکنیم.

 وی  با بیان اینکه آنهایی که خیال می کنند با سختی ها و توطئه ها می توانند ملت ایران زیر بارذلت ببرند،خیال باطلی دارند،  افزود: آمریکا و هم پیمانانش بدانند اگر ما را بین عزت و ذلت مخیر کنند ما جا پای حسین می گذاریم و فریادمان هیهات من الذله است.

 امام جمعه اردبیل تاکید کرد: این حضور باشکوه پیام بزرگی برای آمریکا دارد و آن اینکه این ملت پای بهای سنگینی که برای استقلال و حاکمیت ملی داده  ایستاده است و با تمام توان از آن دفاع می کند.

وی بااشاره به اینکه 220  هزار شهید اصلی ترین ثروت این مرزو بوم هستند، گفت: بزرگترین عامل وحدت ملت ایران وجود رهبر معظم انقلاب است  و بزرگترین صیانت از کشور تبعیت از رهبری است؛ دشمن بداند که ملت ایران یکپارچه و یکصدا و با اتحاد در کنار یکدیگر و پشت رهبری و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد ماند.

 عاملی ادامه داد: دشمن اینگونه فکر می کند که می تواند وحدت و انسجام ما  را از بین رود ولی اشتباه می کند ملت ایران  همیشه در  هر برهه ای بر توطئه ها آگاه و در صحنه ها حضور دارد؛ ما امروز از همین جا می گوییم که آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

وی با تشکر از برپا کنندگان این اجتماع عظیم ،گفت: بسیجیان ثروت، عزت و افتخار نظام هستند، بسیج قشر خاص نیست بلکه برخاسته از دل مردم است و در تمای عرصه کشور از جمله سازندگی و علمی و امنیت حضور موثر دارد.

پیام تجمع عظیم بسیجیان همدلی و وحدت ملت ایران است/ باید سپاسگزار مردم بود

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل  در  حاشیه رزمایش میثاق خدمت سپاهیان محمد رسول الله 2 ، به خبرنگار سبلان‌ما،گفت:  گفت: این حضور مقتدارانه و باصفا نشان داد که مردم همواره با نظام و انقلاب هستند.

 وی افزود: با  دیدن  این حضور با شکوه  به یاد تجمع بزرگ سپاه رسول الله در سال 65 افتادم که در آن سال  بسیجیان با حضور به موقع در صحنه جنگ و لبیک به امام راحل،  اقتدار و قدرت  خود را به نمایش گذاشتند؛ امروز نیز این حضور عظیم لبیک به رهبر معظم انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و نمایش اتحاد و انسجام و همدلی ملت ایران است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: پیام این حضور باشکوه در رزمایش بزرگ محمد رسول الله  مقاومت، همدلی و وحدت ملت بزرگ ایران  برای ساختن ایران اسلامی و ادامه راه شهدا است.

 وی تصریح کرد: باید سپاسگزار این مردم بود، امروز وظیفه همه مسئولان این است که با تمام توان برای رفع مشکلات مردم گام بردارند و به ویژه بسترهای اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم کنیم.

 استاندار اردبیل از همه آحاد مردم  شرکت کننده در این رزمایش و دست اندر کاران برپایی این نمایش حضور باشکوه مردم به ویژه سپاه و بسیج تشکر کرد.  

پیام قدردانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از بسیجیان استان اردبیل

سردار جلیل بابازاده قانع  در  تجمع عظیم بسیجیان اردبیل در سالن رضا زاده، با قدردانی و تشکر از  حضور تمامی اقشار بسیج در این رزمایش گفت:دشمن هر کاری از دستش بربیاد ناجوانمردانه انجام می دهد اما ما از همین جا اعلام می کنیم که  همانند  هشت سال دوران دفاع مقدس در برابر هجمه های سنگین دشمنان ایستادگی خواهیم کردو  با نداشته های مادی و داشته های معنوی مان باز هم پیروز میدان خواهیم شد.

  وی گفت: ملت ایران یکپارچه  است و در برابر تمام سختی ها از آرمانهایش دفاع خواهد کرد.

  فرمانده سپاه استان اردبیل تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ما شباهت بسیاری به واقعه عاشورا داشت و رزمندگان ما با جان و دل و دستهای خالی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

  وی خاطر نشان کرد: اگر دشمن ادعای دلسوزی دارد نباید فروشگاه خالی ما را به تصویر بکشد بلکه باید تجمعات عظیم اردببل در تاسوعا و عاشورای حسینی  را نشان داده و وحدت و انسجام  را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/313/1/3

 
 
 
 
 
 
منبع:  سبلان‌ما
خواندن 1007 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family