«حجاب» صدفی بر گوهر وجود که با خون شهدا پایه‌ریزی شد

پنج شنبه, 22 تیر 1402 16:47 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

اگر دوست داشتید در فضای مجازی سری به وصیت‌نامه شهدا زدید، خواهید فهمید که از ۲۵۰ هزار شهیدی که تقدیم انقلاب و اسلام شده‌اند ۸۰ درصد آنان بر حفظ حجاب و عفاف تأکید کردند و از خواهران ایمانی خواسته‌اند که با حفظ حجاب خون شهدا را پایمال نکنند.

به گزارش خط هشت، سرگرد «محسن حیران» معاون اجتماعی مرزبانی خراسان جنوبی؛ امروز که در خیابان‌های شهر برای خرید یا تفریح قدم می‌زنیم اگر فرزند دختر یا پسر از شما پرسید که پدر یا مادر چرا این خانم لباسش فلان است یا روسری ندارد با خود فکر کرده‌اید چه جوابی باید به او بدهید مگر نه این است که این فرزند خردسال و کودک جوان آینده این کشور و مادر و پدر فرزندان آینده خواهند بود و باید مردان و زنانی را تربیت کرده و این نسل ادامه‌دار باشد، وقتی فرزند ما این پوشش زنان و دختران جامعه را فقط در خانه خود از محارم دیده است چگونه می‌شود این فرزند را توجیه کرد.

این مقدمه‌ای بود از شروع یک موضوعی مهم که امروز در جامعه ما زنان و دختران ما خواسته یا ناخواسته گرفتار آن شده‌اند، وقتی به چهره آنان نگاه می‌کنید قلب‌هاشان پاک است ولی گویا گرفتار یک پارادوکس شده‌اند یا محیط خانه، دوستان و جامعه شرایطی را برای اینگونه پوشش فراهم کرده‌اند؛ به قول رهبرمان «این خانم‌ها همان‌هایی هستند که در مجالس جشن و عزاداری اهل بیت (علیهم‌لسلام)، راهپیمایی‌های دفاع از انقلاب همواره حضور داشتند ولی ناخواسته گرفتار فتنه دشمنان اسلام شده‌اند».

نمی‌دانند که دشمن این حجاب را هدف گرفته تا شوهر و فرزندانشان را از آنان بگیرد و بنیان خانواده را از هم بپاشد. خواهر عزیز تاکنون به این موضوع فکر کرده‌ای که شهدا برای حفظ حجاب و عفاف شما رفته‌اند؛ از شهدای جنگ تحمیلی گرفته تا شهدای امنیت، غیرت و مدافع حرم...

اگر دوست داشتید در فضای مجازی سری به وصیت‌نامه این شهدا زدید، خواهید فهمید که از ۲۵۰ هزار شهیدی که تقدیم انقلاب و اسلام شده‌اند ۸۰ درصد آنان بر حفظ حجاب و عفاف تأکید و از خواهران ایمانی خواسته‌اند که با حفظ حجاب خون شهدا را پایمال نکنند.

شهید غیرت «الداغی» به دلیل بی‌حجابی خانمی که عده‌ای هوس‌باز به قصد تعرض به او را داشتند جانش را از دست داد و این حادثه برای تک تک دختران این سرزمین هم می‌تواند اتفاق بیفتد چون همواره تا خانم‌های بدحجاب و بی‌حجاب در جامعه باشند، مردان هوس‌بازی هم خواهند بود برای قصد تعرض و جسارت.

شهدای مدافع حرم که الحق و الانصاف اگر نبودند داعش همانطوری که دختران  و زنان عراقی و سوری را به بردگی جنسی می‌بردند این واقعه برای کشور ما هم اتفاق می‌افتد، سوریه‌ای که به قول معاندان نظام آزادی پوشش داشتند و همگان دیدند چه بلایی بر سرشان آمد.

و اما بدانید که ما مدافعان امنیت مردم چادر و پوشش شما مقدس شمرده و جان خود را برای آن خواهیم داد چون معتقدیم این چادر و پوشش ارثیه حضرت زهرا (س) است، اگرچه خدمت و دفاع از مرزها و تأمین امنیت شما در شب و روز که اکنون آزادانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در هر ساعت از شبانه‌روز تنها می‌توانید در شهر و جاده تردد کنید، برای ما سخت است ولی وقتی چادر بر سر شما می‌بینیم روحیه می‌گیریم.

وقتی می‌بینیم خواهر مسلمان ما در شهر با پوشش مناسب راه می‌رود، به خود می‌بالیم که برای چنین جامعه‌ای امنیت‌آفرینی می‌کنیم و تا پای جان برای امنیت و شادی شما تلاش کرده و با همرزمان شهید خود که بر عفاف و حجاب تأکید کرده‌اند عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود برای حفظ و حراست از امنیت و مرزهای کشور تلاش کنیم. به امید آینده‌ای زیبا، امید آفرین، پاک و پاکیزه برای همه زنان و دختران کشور عزیزمان.

 

 

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 116 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family