معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع):

3هزار زائر به راهیان نور اعزام می‌شوند

سه شنبه, 19 دی 1402 21:09 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: بیش از 3 هزار زائر تا پایان سال‌جاری به سرزمین‌های نور در جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خط هشت، شاهین زارعی به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان‌های اردویی زیارتی و معرفتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور  از اواخر دی‌ماه ازسرگرفته می‌شود.

 

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت عباس علیه‌السلام گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از 3 هزار نفر جهت بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور به استان اهواز اعزام شوند.

 

وی با بیان اینکه این اعزام‌ها از سراسر استان اردبیل و تمامی رده‌های ناحیه مقاومت بسیج و سپاه اردبیل صورت خواهد گرفت، گفت: در مرحله اول  زائران دانش‌آموز خواهر، محلات و اقشار استان اردبیل در قالب چهار کاروان به تعداد یک هزار و 190 نفر از یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید به عمل آوردند.

 

زارعی گفت: در ادامه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب که از اواسط بهمن‌ماه سال جاری شروع خواهد شد، در خدمت زائرین در مقطع برادران از اقشار مختلف استان از جمله دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات استان خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه سفر معنوی به سرزمین‌های نور پنج‌روز پیش‌بینی شده است، گفت: دیدار از یادمان‌های دوران دفاع مقدس از جمله بیمارستان صحرایی، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فکه در کنار حضور در معراج شهدای اهواز، بازدید از نمایش مردان آسمانی، حضور در مزار شهدای گمنام در مناطق عملیاتی، حضور در اروندکنار و استفاده از روایتگری راویان دفاع مقدس و پیش‌کسوتان عرصه جهاد و شهادت از جمله برنامه‌هایی است که برای زائرین راهیان نور در نظر گرفته شده است.

 

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت عباس علیه‌السلام در ادامه سخنان خود به تشریح اهداف راهیان نور پرداخت و گفت: آشنایی نسل نوجوان و جوان امروزی بافرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و بهره‌مندی از گنجینه‌های هشت سال دفاع مقدس، تبیین مولفه‌های مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تبین نقش نظام سلطه و استکبار در تحمیل جنگ به کشور، تبیین نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ولایت‌مداری، ابتکار در جنگ و مقابله با دشمن  از جمله اهداف راهیان نور است.

 

وی به تلفیق اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت اشاره کرد و گفت: با هماهنگی صورت‌گرفته کاروان‌های راهیان نور استان در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی در جهاد تبیین و باهدف معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امیدآفرین انقلاب اسلامی، از سد خاکی بسیار زیبای کرخه که توسط مهندسان شایسته ایرانی طراحی و ساخته شده و یکی از مظاهر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

زارعی گفت: در کنار راهیان نور و راهیان پیشرفت، راهیان مکتب نیز برای دوستداران شهید مقاومت و قدس حاج‌قاسم سلیمانی برنامه زیارتی در نظر گرفت شده است که در ایام شهادت این فرمانده جهان اسلام زائران را به استان کرمان اعزام کردیم.

 

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان اردبیل خاطرنشان کرد: افرادی که برای اعزام به این سفرهای معنوی و زیارتی علاقه‌مند هستند می‌توانند به شورای اردویی پایگاه‌های مقاومت یا حوزه مقاومت بسیج در محلات مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

 

 

منبع: سبلان ما»

خواندن 61 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family