شهید منصور مولایی: حافظ انقلاب باشید

سه شنبه, 26 دی 1402 11:18 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

شهید منصور مولایی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است وظیفه شما عزیزان این است که نگهبان و حافظ این انقلاب باشید.

به گزارش خط هشت از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۵۱۳۴/ تبرک لحظاتمان با شهید منصور مولایی

انسان باید راحتی را یا در دنیا دنبال کند یا در آخرت. اگر در آخرت جویا شود نباید در دنیا دنبال آن بگردد و اگر در دنیا جویا شود در آخرت به آن نمی‌رسد.

به شما دوستان عزیز توصیه می‌کنم که هرگز به سودجویان و فرصت‌طلبان مهلت ندهید اینها در ظاهر حامیان این انقلاب هستند ولی در وقت عمل هزار بهانه می‌آورند.

وای از دست کسانی که هنوز هم به وظیفه خود عمل نمی‌کنند، آنهایی که خودشان را بافرهنگ‌ترین و باسوادترین افراد جامعه به حساب می‌آورند ولی متاسفانه فقط به فکر این هستند سر ماه فرا برسد، بروند از حق این ملت مظلوم حقوقی دریافت کنند و بیایند به زندگی چند روزه خودشان ادامه بدهند.

این بدبخت‌ها به خیال خام خودشان که مرگی در کار نیست و می‌توانند تا ابد این زندگی را ادامه دهند ولی غافل از اینکه مرگ به سراغ آنها می‌آید و اگر آنها مرگ را انتخاب نکنند مرگ آنها را انتخاب می‌کند‌ و آن روز فرا می‌رسد که دیگر پشیمانی سودی ندارد.

بیایید قدری به آینده خودتان فکر کنید که از کجا آمده‌اید و به کجا خواهید رفت و فردا با کدامین رو و با چه اعمالی وارد صف محشر می‌شوید. بیایید قدری دل به حال این انقلاب و اسلام و بازماندگان شهدا بسوزانید.

حضرت علی(ع) می‌فرماید؛ خوشا به حال کسانی که در تمام احوال اخلاص برای خدا را فراموش نکنند و تمام کارهای خود را مخلصانه برای خدا انجام دهند.

بدانید که اخلاص محک شناخت متقی و مومن از غیرمومن و غیرمتقی است لذا اخلاص در امور را پیشه خود قرار دهید و اعمالتان را هرچند که قلیل باشد برای خدا خالص گردانید و آن را همیشه خالص نگه دارید چرا که انجام عمل آسان‌تر از نگه داشتن آن است.

و آگاه باشید جایی که اخلاص نباشد اختلاف است و جایی که اختلاف باشد خودپرستی و هوی و هوس در همانجا شیطان (ام الفساد) وجود دارد.

در پاک کردن نفس خود جدیت به خرج دهید که وقت تنگ است و بانگ چاوش هر لحظه به گوش می‌رسد‌. پس بر شماست که خودتان را مهیا کنید، سعی کنید تا آخر با یکدیگر وحدت داشته باشید

عزیزان من در جمیع حالات به فکر و ذکر خداوند باشید. ذکر خداوند به هر شکلش همیشه بر لبتان و یادش در قلبتان باشد و در مشکلات و مصیبت‌ها از خاندان محمد(ص) و آل او استعانت و استمداد بطلبید و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد را خیلی زیاد بگویید.

کسانی که مایل به داشتن آخرت جاوید هستند باید خود را برای تحمل رنج‌ها و مصیبت‌ها و ناکامی‌ها آماده سازند، خداوند پشتیبان و نگهبان شماست و تنها اوست که شما را پیروز خواهد کرد.

نماز را به وقت بخوانید و هیچ گاه دروغ نگویید، همیشه متواضع باشید و با مخلوقین خدا تندی نکنید. زودتر به همه سلام کنید و خود را از همه کوچکتر بدانید.

وظیفه شما عزیزان این است که نگهبان   حافظ این انقلاب باشید، همیشه به یاد خدا باشید و در همه حال از خدا کمک بطلبید.

 

 

 

منبع: فارس

خواندن 44 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family