جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

عمل به تکلیف، رمز اقتدار ملت ایران است

چهارشنبه, 18 بهمن 1402 12:32 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عمل به تکلیف، رمز اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خط هشت، سردار علی فدوی شب چهارشنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر8 و شهدای محله وحدت اردبیل پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر را یادآور شد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز جبهه حق با امدادهای غیبی خداوند متعال، قدرتمند و عالمگیر شده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از دلدادگان انقلاب اسلامی در جهان جذب جبهه حق شده‌اند  گفت: نقش خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان اسلام در تقویت و گسترش جبهه حق بی‌بدیل و ماندگار است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور یک رزمنده از ایران اسلامی در کشورهای مختلف تحول‌آفرین منطقه است، گفت: رزمندگان ایران اسلامی به هرجایی قدم گذاشتند آن دیار و منطقه را به ایرانی دیگر در مقابل آمریکا و استکبار جهانی تبدیل کردند.

وی شکست‌های فصاحت‌بار رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیسم را برابر نوار باریکه غزه که یک ششم مساحت شهرستان تهران هم نیست متذکر شد و گفت: رژیم صهیونیستی به‌پشتوانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی اروپا نتوانست علی‌رغم تحمیل 120 روز تهاجم همه‌جانبه و بی‌امان به غزه کاری از پیش ببرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تلفات سنگین رژیم‌صهیونیستی در جنگ غزه را یادآور شد و گفت: در 120 روز گذشته به اعتراف خود صهیونیست‌ها بیش از یک هزار خودروی زرهی نابود شد و هزاران کشته و ده‌ها هزار مجروح روی دست صهیونیست‌ها ماند و این حکایت از شکست مطلق رژیم‌صهیونیستی در جنگ غزه است.

وی از صبر و مقاومت به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نام برد و گفت: امروز مقاومت ملت ایران در 44 سال گذشته به‌عنوان الگوی کشورهای مستضعف جهان تبدیل شده و حرکت‌های مردمی برابر ظلم و استبداد آمریکا تبدیل شده است.

فدوی سرمنشأ حرکت‌های ضد استکباری در اقصی نقاط جهان را انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب، رزمندگان و همه مردم پای‌کار ایران سرمنشأ تحولات امروز جهانی برابر استکبار هستند.

وی عمل به تکلیف را رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران عالمانه و آگاهانه به تکالیف خود عمل کردند و با تحقق وعده الهی این نتایج درخشان و بی‌بدیل برای ایران اسلامی رقم خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و گفت: تنها با عمل به تکلیف در میدان اقتصادی می‌توان از این نبرد سهمگین سربلند بیرون آمد چراکه تاریخ نشان داد هرجا ملت ایران به تکلیف خود عمل کرده وعده الهی نیز تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه مشکل اقتصادی و معیشتی مشکل 24 ساعته است، گفت: برای عبور از این بحران نیز باید احکام الهی در زمینه اقتصاد دقیق اجرا شود و در این راه مبارزه با کم‌فروشی و گران‌فروشی باید در اولویت قرار گیرد چراکه مبارزه با فساد از جمله تکالیف الهی در زمینه اقتصاد است و کم‌فروشی و گران‌فروشی نیز از جمله بسترهای فساد اقتصادی است.

سردار فدوی به احادیث ائمه معصومین (ع) در این‌خصوص اشاره کرد و گفت: اقدامات عملی حضرت علی (ع) در مقابله با فساد اقتصادی باید الگوی مسئولان اقتصادی کشور قرار گیرد تا با الگوبرداری از حضرت امیرالمومنین (ع) و عمل به تکالیف اقتصادی اسلام بتوانیم از این میدان بزرگ و سخت نیز به سلامت عبور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: مردم بصیر ایران اسلامی در 11 اسفند با عمل به تکلیف ضمن خلق حماسه‌ای دیگر در این سرزمین باعث تحقق وعده‌های الهی و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به فتنه 1401 اشاره کرد و گفت: دشمنان از فرصت کرونا بهترین استفاده را کرده و با نفوذ در ذهن و چشم جوانان و نوجوانان فتنه‌ای عظیم به‌پاکنند اما غافل از اینکه قلب‌های مردم ایران در تسخیر اراده الهی است  و اراده الهی شکست‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر شیطان در تسخیر چشم و ذهن برخی از جوانان و نوجوانان شد گفت: دل مردم ایران در تسخیر اراده الهی است و این از بین رفتنی نیست و همگان دیدند که مردم یکدل و متحد پای‌کار آمدند و دشمنان خارجی و داخلی بار دیگر رسوا و شکست خوردند.

سردار فدوی در ادامه سخنان خود به اعتراف رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در طول مدت فتنه 1401 اشاره کرد و گفت: خبیثان داخلی نیز همراه فتنه‌گران شدند و با این همراهی ماهیت پلید خود را افشا کردند.

وی صبر 115 روزه دلدادگان انقلاب اسلامی در فتنه 1401 را یادآور شد و گفت: ملت ایران با تقدیم ده‌ها شهید مجروح فتنه‌گران را از پا انداختند و این بار نیز استکبار با دستان خالی میدان را ترک کرد.

 

 

منبع: سبلان ما

خواندن 42 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family