تاکید شهید استکی بر استمرار در مبارزه با دشمن

یکشنبه, 08 تیر 1399 23:41 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شهید استکی همواره بر مبارزه با دشمنان انقلاب تاکید می‌کرد.

 

به گزارش خط هشت از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه شنبه در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر در مسجد جامع شهرکرد، گفت: ضایعه هفتم تیر، ضایعه تلخ و دردآوری بوده اما اگر به ظاهر عزیزانی از دست بروند و اندیشه‌هایی را نداشته باشیم ولی کسی را داریم که همه محرومیت‌ها و فجایع را جبران می‌کند و او خداست که با قدرت خود این انقلاب را عزت‌مندانه پیش برده‌است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جلسات  صرفا گرامیداشت نیست، دورهم می‌نشینیم از اندیشه‌های شهدایمان مطالبی را بازگو می‌کنیم تا اراده و عزممان برای ادامه راه مستحکم‌تر شده و این اندیشه‌ها چراغ راهمان برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی شود.

شهید بهشتی جزو سرمایه‌های انقلاب بود

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: اشکال در این است که سرمایه‌ها را تا وقتی که از دست نروند نمی‌شناسیم و وقتی از دستشان دادیم قدردان آن‌ها می‌شویم که شهید بهشتی به عنوان بنیانگذار دستگاه قضا در جمهوری اسلامی از این قبیل سرمایه‌ها بود.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: شهید بهشتی را دشمن خوب شناخت و از جمله دلایلی که او را شهید کرد این بود که فکر کردند همه انقلاب اسلامی ما شهید بهشتی است، فکر کردند کسی که در امام تاثیر فوق‌العاده دارد تنها شهید بهشتی است و تصور کردند اگر او را شهید کنند کار انقلاب تمام است اما نمی‌دانستند که انقلاب ما حول محور ولایت فقیه که ادامه راه ولایت حضرت مهدی(عج) است در جریان است.

ولایت فقیه موتور محرک انقلاب اسلامی است

وی خاطرنشان کرد: افرادی هستند که قصد دارند چهره‌هایی پررنگ‌تر از ولایت فقیه نشان دهند و وقاحت را به جایی برسانند که بگویند ولایت فقیه مانع انجام امور است که باید بدانند ولایت فقیه مغز متفکر و موتور محرک انقلاب اسلامی است و اگر این جایگاه به خوبی شناخته شود به گفته امام(ره)، انقلاب هرگز آسیب نمی‌بیند.

نکونام با اشاره به دشمن‌شناسی قوی شهید بهشتی اضافه کرد: این شخصیت بنیانگذار دستگاه قضا بوده و تبعا تمام کسانی که در این دستگاه فعالیت دارند باید بکوشند خود را در تراز اندیشه‌های شهید بهشتی قرار دهند که تا حدودی این مسیر شکل گرفته و حرکتی است که از قبل از ریاست آقای رئیسی شروع شده بود که امیداریم در زمان وی پرقدرت ادامه پیدا کند تا آن بشود که شهید بهشتی دنبالش بود.

وی با اشاره به زندگی شهید مجتبی استکی گفت: شهید استکی شهید زندگی کرد شهیدگونه فکر کرد شهیدگونه عمل کرد و در کنار شهید بهشتی با مظلومیت به درجه رفیع شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه استان تصریح کرد: از جمله تاکیدات شهید استکی که در سخنانش مشخص بود لزوم استمرار مبارزه با دشمنانی است که همواره در حال نقشه و برنامه‌ریزی برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

وی تاکید کرد: تاکنون مقابله متنوعی از ناحیه دشمن برای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است، از کودتای نظامی تا کودتای مخملی از جنگ نظامی تا جنگ نرم از حملات رسانه‌ای تا ترور شخصیت‌ها از مصادره دارایی‌های این ملت تا گزینه‌های روی میز که نشان می‌دهد دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دریغ نکرده است که تمامی حملات دشمن را قدرت  ملی و دفاعی این مملکت دفع کرده است نه مذاکره.

مقابله با باورها و تفکرات غلط و غرب‌زده ایستادگی می‌خواهد

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروز مفهوم حقوق‌بشر امریکایی برای همه مشخص شده و رسوایی مدعیان، عالم را فراگرافته است، لازمه ادامه مبارزه با این رژیم جنایت‌کار وحدت و همراهی نیروهای انقلابی حول محور ولایت فقیه و کنار زدن کدورت‌های حزبی و جناحی است.

وی یادآور شد: حفظ وحدت، تعامل و همکاری راهی بود که شهدا پیمودند و این راه باید با صلابت ادامه پیدا کند تا بتوانیم قدرت‌های پوشالی غرب را کنار بزنیم.

 

 

منبع: فارس

خواندن 706 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...
cache/resized/36f0b73acd70e5bbbe7e9931e1854b38.jpg
بعضی از زن‌های جهادی خوزستان چندین شهید تقدیم ...
cache/resized/1394b05dc2b6e8a5cca087b66a029622.jpg
«یاقوت سرخ» عنوان کتابی است که در آن، زندگی نامه ...
cache/resized/f7feb7106320e4056d6f270bde631ff6.jpg
ماجرای فکر آوینی کتابی است با موضوع گفتارهایی در ...
cache/resized/9fbeadaffe6db7f248c99c58e4be83af.jpg
کتاب «همسایه حیدر» نوشته فاطمه ملکی با تحقیق بتول ...
cache/resized/59473b7526a7b1245ba86423bd3b4912.jpg
عکس رزمندگان استان اردبیل در جبهه‌های حق علیه ...
cache/resized/c388db15b9aea6f541ad0fd1dc3e7f86.jpg
به مناسبت گرامی داشت روز شهدا آیین رونمایی از ...
cache/resized/cc13499ebc08016c8970234fdd9aa860.jpg
اولین کتاب کشور در رثای سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family