فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

ترس دشمنان از اقتدار ایران اسلامی است

پنج شنبه, 13 بهمن 1401 10:15 اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

سردار «محمدی اصل» گفت: دشمنان ایران با نام‌های مختلف به کشور هجه وارد کردند اما مشکل اصلی آنان اقتدار ایران و ایرانی است.

 

به گزارش خط هشت از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل امروز ۱۲ بهمن در دیدار با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: بدون شک ملت بزرگ ایران با لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی با مقاومت و حضور پرشکوه خود در صحنه‌های مختلف، همچنان استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه تحریم ناجوانمردانه بدخواهان نظام اسلامی مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است، بیان کرد: هدف دشمنان قسم خورده انقلاب از اعمال انواع تحریم‌ها علیه کشورمان علاوه بر ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه، نفوذ در اندیشه و افکار مردم ایران و ایجاد بدبینی علیه نظام اسلامی است.  

وی با اعلام اینکه تحریم‌ها همواره جواب عکس داده و ایران در مقابل آن قوی تر شده است، عنوان کرد: وظیفه خطیر آحاد مردم امروز این است که برای تحقق فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه فجر با اراده راسخ در صحنه ها پر رنگ‌تر از گذشته حضور داشته باشند.

سردار محمدی اصل ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون، کشور ما مورد هجمه دشمنان بوده است بطوری که بیش از ۳۰ کشور دست به دست هم دادند تا با راه‌اندازی جنگ ایران را شکست دهند و کشور ما با سربلندی و بدون اینکه حتی وجبی از خاک را به دشمن بدهد پیروز میدان شد و این حماسه در تاریخ ثبت شد.

در ادامه این دیدار، «مهران اوچی اردبیلی» رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل‌ نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی تصریح کرد: این نهاد انقلابی همواره در استان دغدغه محور حرکت کرده است با توجه به اینکه درمان ناباروری و سلامت باروری در سنوات گذشته یکی از دغدغه‌های استان بود. بنابراین با راه‌اندازی مرکز درمان ناباروی قفقاز توانست بخشی از مشکلات استان را مرتفع نماید.

اوچی اردبیلی موفقیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان و تولد ۲ هزار  نوزاد، اجرای موفق طرح مشاغل خانگی، خوداشتغالی خانواده‌ها، طرح‌های موفق در حوزه گردشگری، کشاورزی، سلامت و انجام پژوهش‌های فناورانه را از دیگر اقدامات جهاددانشگاهی استان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی آمریکای جنایتکار ۴۳ سال است با ایران اسلامی در حال جنگ هستند، بیان داشت: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ توسط رژیم بعثی عراق به کشورمان به دنبال شکست انقلاب ملت ایران بودند اما در مقابل اراده و بصیرت و ایمان راسخ رزمندگان اسلام شکست خوردند.

اوچی اردبیلی ضمن اعلام محکومیت از اقدام گستاخانه پارلمان اروپا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: امروز نیز در حال جنگ با دشمنان هستیم و همه باید با وحدت و همدلی از دستاوردها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم تا دشمنان به اهداف پلید و شوم خود نرسند.

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل تصریح کرد: بدون شک با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را شکست خواهند داد و بار دیگر در دهه فجر امسال پیروزی انقلاب را پر شورتر از سنوات گذشته جشن خواهند گرفت.

وی گفت: مردم متدین و ولایی استان اردبیل با حضور پرشکوه خود در تمامی صحنه‌های انقلاب نشان داده‌اند که پیرو ولایت بوده و تا پای جان از نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

ا

 

منبع: دفاع‌پرس

خواندن 90 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یادداشت

فرهنگ و هنر

cache/resized/5f0c2fde1443275108fe3c7784dd51dc.jpg
کتاب «خونین شهر تا خرمشهر» سه فصل دارد: فصل اول ...
cache/resized/ae368b4fe1dcf13bbe5dfb823cce4597.jpg
کتاب «مرزبانان عاشورایی» در مورد شهدای شهرستان ...
cache/resized/566bf99eb90c7928abcb494fb4bef3f6.jpg
فقط کافی‌ست این کتاب را انتخاب کنی.‌ کتابی که ...
cache/resized/10d9dc457f21601ad63f8a048f0872df.jpg
«نخل‌های بی‌سر» نوشته قاسمعلی فراست در سال۱۳۶۱ ...
cache/resized/e74448b873f603a4f42ec58e33f82fff.jpg
کتاب «با نوای نینوا» زندگینامه و خاطرات مداحان ...
cache/resized/5294b821324a5882cbb7dd0ac62a340a.jpg
کتاب «اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است» مجموعه ...
cache/resized/63c3fafe42b7e5bc226584a02494afd7.jpg
کتاب «کانال پنجم» مجموعه خاطرات جانباز دفاع مقدس ...
cache/resized/669598a0446a1fa471909d62cdaecc5a.jpg
کتاب «صدقه یادم رفت» زندگی‌نامه و خاطرات سردار ...

مجوزها

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Black Blue Brow Green Cyan

Body

Background Color
Text Color
Layout Style
Patterns for Boxed Version
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family